Hoofdnieuws

Alle Radboudmedewerkers uit hantaquarantaine: niemand ziek

Alle Radboudmedewerkers uit hantaquarantaine: niemand ziek

De quarantaineperiode voor alle twaalf medewerkers van het Radboudumc in Nijmegen is voorbij. Geen van hen is ziek geworden na de behandeling van een patiënt met het hantavirus, zegt een woordvoerder van het ziekenhuis. De patiënt was een opvarende van cruiseschip Hondius, waar in april het virus uitbrak.

Misschien heb je gemist