Een groep met Egypte, Iran en Nieuw-Zeeland: dat had een eitje moeten zijn voor België. Hoe anders is de realiteit voor de Rode Duivels, die na gelijke spelen tegen Egypte en Iran nog niet zeker zijn van de knock-outfase. De Belgische pers maakt gehakt van de prestaties van de nationale trots in ’de zwakste groep van dit WK’. ,,Wat doen we hier eigenlijk?”