‘Dat NAVO nog bestaat hebben we enkel te danken aan Rutte’
In De Krant van Kamran neemt Kamran Ullah de afgelopen nieuwsweek door. Nederland is door de groepsfase van het WK heen. Maandag staat de wedstrijd tegen Marokko te wachten. Hoewel Nederland zich daarop verheugt, bereiden gemeenten zich ook voor op eventuele spanningen op straat. Verder is de hoofdredacteur van De Telegraaf onder de indruk van Mark Rutte, die woensdag op bezoek was bij Donald Trump in het Oval Office. Waar zou de NAVO zijn zonder Rutte? En: vanwege de hittegolf is op veel plekken in ons land code rood afgekondigd, maar helpt dit wel? Tot slot: commotie rondom de prijs van het nieuwe regeringstoestel.