Een debat in het Georgische parlement is volledig uit de hand gelopen. Tijdens de jaarlijkse regeringsverklaring van premier Irakli Kobakhidze gingen parlementariërs van de regeringspartij en de oppositie elkaar te lijf. Op beelden is te zien hoe meerdere politici elkaar slaan en de vergadering volledig ontspoort.