Voice of Freedom Повна версія

Eddy Terstall: het zou mooier zijn als we dezelfde club waren, sowieso als maatschappij

· Sport

Ik heb iets met Marokko; iets speciaals met Marokko. Ik vind het fijn om er te zijn. Ook het mediterrane levensritme bevalt me. Ze voetballen mooi.