Froukje de Both vindt het „ontzettend jammer” dat de ochtendshow die ze samen met Gordon op Radio 10 maakte, gaat stoppen. „Niet alles heb je zelf in de hand en soms lopen dingen anders dan je had gehoopt”, schrijft de actrice en presentatrice op Instagram.