Zakelijk

Gerard Joling bevangen door Oranje-koorts: ’Ik sla door, maar beter te veel dan te weinig!’

Gerard Joling bevangen door Oranje-koorts: ’Ik sla door, maar beter te veel dan te weinig!’

Als zelfs Gerard Joling zich al begint af te vragen of de Oranje-koorts hem niet iets té veel naar het hoofd is gestegen, dan moet het wel over the top zijn. De zanger trekt zich er in elk geval weinig van aan en pakt vrolijk door met een enorme buste van... zichzelf!

Misschien heb je gemist