Het Nederlands elftal is met een complete groep het veld opgegaan in Kansas City voor de afsluitende training voor het derde groepsduel op het WK met het al uitgeschakelde Tunesië (om 1.00 uur in de nacht van donderdag op vrijdag).
Het Nederlands elftal is met een complete groep het veld opgegaan in Kansas City voor de afsluitende training voor het derde groepsduel op het WK met het al uitgeschakelde Tunesië (om 1.00 uur in de nacht van donderdag op vrijdag).