Hoe kan dat, dat de hele straat al juicht om een doelpunt terwijl bij jou de keeper een doeltrap aan het nemen is?
Zo irritant. De speler moet bij jou op tv de bal nog op de penaltystip leggen en bij de buren klinkt al een oorverdovend gejuich. Weg spanning. Is het je kabel, je provider of domweg pech? En wat moet je doen om de snelste te zijn?