Innovatievraag: technologie zelf bouwen of inkopen?
Wij zijn ons bedrijf flink aan het digitaliseren. Nu vragen we ons af welke technologieën we zelf moeten gaan bouwen en welke we beter kunnen inkopen?
Wij zijn ons bedrijf flink aan het digitaliseren. Nu vragen we ons af welke technologieën we zelf moeten gaan bouwen en welke we beter kunnen inkopen?