De AEX loopt rond de lunch nog steeds flinke schade op. Beleggers doen vooral chipfondsen van de hand. De nieuwe topman maakt Heineken getapt. In de Midkap gaat Signify hard onderuit.
De AEX loopt rond de lunch nog steeds flinke schade op. Beleggers doen vooral chipfondsen van de hand. De nieuwe topman maakt Heineken getapt. In de Midkap gaat Signify hard onderuit.