LIVE | Verliezer Shell houdt AEX in toom, afwachtende beurzen VS kijken naar Micron
De Amsterdamse beurs staat woensdagmiddag vrijwel vlak. Vooral DSM-Firmenich ligt er zonnig bij. Maar zwaargewicht Shell verliest door de lagere olieprijs en houdt daarmee de AEX in toom. De Amerikaanse beurzen zijn vandaag verdeeld uit de startblokken gekomen. De ogen van veel beleggers zijn gericht op Micron. De chipproducent komt vanavond laat met cijfers.