Als Lorena Wiebes zondag aan de start staat van het Nederlands Kampioenschap op de weg in Nijmegen, is ze niet van plan om dat rood-wit-blauw zo maar af te geven. ,,Ik denk dat ik zeker een kans maak op dit parcours.”
Als Lorena Wiebes zondag aan de start staat van het Nederlands Kampioenschap op de weg in Nijmegen, is ze niet van plan om dat rood-wit-blauw zo maar af te geven. ,,Ik denk dat ik zeker een kans maak op dit parcours.”