De politie heeft woensdagochtend een hond uit een oververhitte auto gehaald op een woonboulevard in het Brabantse Oss. Het dier was achtergelaten door zijn baasje, dat naar eigen zeggen ’maar tien minuten’ weg was.
De politie heeft woensdagochtend een hond uit een oververhitte auto gehaald op een woonboulevard in het Brabantse Oss. Het dier was achtergelaten door zijn baasje, dat naar eigen zeggen ’maar tien minuten’ weg was.