Man loopt weg tijdens discussie in Bondgenoten: ‘Ik heb hier geen zin in’
In De bondgenoten belanden Jordy en Wesley in een felle discussie. Wesley voelt zich verraden vanwege een bondjeswissel en loopt na een korte woordenwisseling boos weg. De bondgenoten is woensdagavond om 21.00 uur te zien op SBS6.