Hoofdnieuws

Nederlandse muziekproducent ’slechts’ drie jaar achter Indonesische tralies om wietplantage: strafvermindering na aambeienoperatie

Nederlandse muziekproducent ’slechts’ drie jaar achter Indonesische tralies om wietplantage: strafvermindering na aambeienoperatie

Een Nederlandse muziekproducent heeft veel geluk gehad in de rechtbank van de Indonesische stad Denpasar, op Bali. Onze landgenoot Nirul Rashim A. werd verdacht van het opzetten van een wietplantage, hoorde een celstraf van 9 jaar eisen, maar verdwijnt uiteindelijk ’slechts’ drie jaar achter Indonesische tralies.

Misschien heb je gemist