De Nederlandse techsector wil dat Den Haag snel werk maakt van een nieuw innovatieagentschap voor baanbrekende technologie. Achter de oproep staan onder meer oud-ASML-topman Peter Wennink, Philips-ceo Roy Jakobs, TNO en Invest-NL.
Peter Wennink en Nederlandse techsector trekken aan de bel: ’500 miljoen euro is niet genoeg’