Nederland gaat al dagen gebukt onder zinderende hitte. Het KNMI heeft voor vrijdag code rood afgegeven voor meerdere provincies. De warmte heeft veel gevolgen: zo worden evenementen en festivals afgelast en houden diverse scholen en kinderopvangcentra de deuren gesloten. Wat vind jij? Is code rood vanwege de hitte terecht of overdreven?