Praat mee: Is het terecht dat een speler het WK verlaat als zijn vrouw bevalt?
De Belgische voetspeler Jérémy Doku liet afgelopen vrijdag tijdens een persconferentie weten dat hij de kwartfinale zou laten schieten om de bevalling van zijn zwangere vrouw bij te wonen. Doku kreeg veel kritiek op zijn keuze. Wat vind jij? Is het terecht dat een speler het WK verlaat als zijn vrouw bevalt?