Voice of Freedom Повна версія

Praat mee: Kun je de juf aan het einde van het schooljaar beter een mooie tekening van je kind geven dan een duur cadeau?

· Main news

Het begon ooit met een simpele reep chocolade, maar inmiddels is het vaak een compleet cadeaupakket. De afgelopen jaren lijken de eindejaarscadeaus voor leerkrachten in het basisonderwijs steeds extravaganter en duurder te worden. Toch vindt niet iedereen dat een groter of duurder cadeau automatisch een beter cadeau is. Wat vind jij? Kun je de juf aan het einde van het schooljaar beter een mooie tekening van je kind geven dan een duur cadeau?