Mercedes-teambaas Toto Wolff was een tevreden man na de Grand Prix van Oostenrijk. Hij zag George Russell eindelijk weer eens winnen, terwijl Kimi Antonelli (derde) nog heel dicht in de buurt van Max Verstappen kwam.
Toto Wolff prijst strategie van Mercedes: ’En Kimi Antonelli liet zien waarom hij de WK-leider is’