Op het trainingscomplex van Zweden op het WK 2026, in het Amerikaanse Dallas, is een tribune ingestort. Verantwoordelijken van de nationale ploeg suggereren dat iets fout is gegaan tijdens renovaties. Er zijn geen gewonden gevallen.
Tribune stort in bij basiskamp van Zweden op WK 2026: ’Gelukkig is niemand gewond geraakt’