Max Verstappen zei na de kwalificatie in Monaco al dat Mercedes-coureur George Russell zich ’achter de oren zal krabben’, nu hij opnieuw werd verslagen door teamgenoot Kimi Antonelli. Iets dat de Brit zelf ook erkent.
Max Verstappen zei na de kwalificatie in Monaco al dat Mercedes-coureur George Russell zich ’achter de oren zal krabben’, nu hij opnieuw werd verslagen door teamgenoot Kimi Antonelli. Iets dat de Brit zelf ook erkent.