CO2-uitstoot van Zweedse industrie wordt in de toekomst opgeslagen onder de Nederlandse Noordzeebodem. Minister Stientje van Veldhoven (Klimaat en Groene Groei) heeft hierover donderdag een deal gesloten met haar Zweedse ambtsgenoot Romina Pourmokhtari.