Voice of Freedom Повна версія

Man laat hond achter in hete auto, politie grijpt in

· Business

De politie heeft woensdagochtend een hond uit een oververhitte auto gehaald op een woonboulevard in het Brabantse Oss. Het dier was achtergelaten door zijn baasje, dat naar eigen zeggen ’maar tien minuten’ weg was.